Pambix merhaba benimde oğlum 12 aylık oldu 2.hamileyim ve İlkinde sezeryan oldum genel yaptılar sanırım paniktim o yüzdendi. Spinal sezeryan doğum nasıl oluyor hissediyormusun yapılanları yani ağrı yada herhangi bir müdahale etme istegin oluyormu doğuma ☹️Yani bende 2.yi hemen kucağıma almak istiyorum 😍