Suleksck nidarcn 2.5 hafta sonra ikinci sezaryenımı olucam inşallah kolay geçer. Allah güç kuvvet versin hepimize
Ankakusu35 Eymen_Enis_Ser iyiym tatlım sağol sabah kahvemi içiyorum ayaklarımı uzattım 😂 sen napıyosun nasılsın
Eymen_Enis_Ser Ankakusu35 Allah iyilik versin canım bende iyiyim çok şükür afiyet olsun iyi yapıyorsun 😁ne yapim bende doğum korkusu yaşym hala 🤦♀️🤷♀️
Ankakusu35 Eymen_Enis_Ser sağol tatlım korkunun ecele faydası yoookk o bebeler çıkacak strese sokma artık kendini bol bol dua et allah büyük yrdım eder☺️
Zuhranas nidarcn kuzenim ıkinci sezeryani oldu bende ona sordum dedi ki bi öncekine yakın kesip dikerken ötekinide içine alıp dikiyorlarmis tabi bu her doktor için boylemidir bilmiyorum
Selin12- nidarcn benim iki sezeryanim arasında 14 ay vardı canım ve ikincisi daha kolay oldu ve aynı yerden kestiler canım benimkini
Eymen_Enis_Ser Selin12- şimdi ben ikinciyi olcam genel istym ama doktorum yapmıyor ben ne yapcam o zaman 🤦♀️🤷♀️
Selin12- Eymen_Enis_Ser canım genel vok zor oluyor benim ilki genel di ikincisi spinal oldu ve sonra dedim ki keşke ilkide spinal olsaymış o kadar kolaydı ki anlatamam sanki hiç ameliyat olamamış gibiydim
Eymen_Enis_Ser Selin12- anladım canım ama korkuyorum işte 🤦♀️🤷♀️geçmiyor bir türlü ameliyat korkum 🤦♀️
Selin12- Eymen_Enis_Ser canım stres yapma genel anestezinden sonra gerçekten zor oluyordur okutan birisi için ama spinal bence çok rahat şuan 3.ye hamileyim canım ve spinal ile doğum yapicam