Nurdanegehan Gzm23 annelik sabir isi canim 👍👍👍 ic karin genis olunca gec cikiyo diyolar bilmiyorum ama benim daha anca cikiyor
RumeysaNur34 Gzm23 olur canım hiç biri aynı olmuyor ilk oğlumda 6 aydan çıkmıştı karnım son ayda duba gibi olmuştum ama kızda aksine kilo verdim 😅 bünyeye göre değişiyor
bebegimizibekliyoruz1 Gzm23 65 le hamile kaldım o zamanlara kadar olan şey şişkinlik oluyor ileriki zamanlarda farkını anlarsınız bebeğin çıktığında karın daha farklı bi sertlikte oluyor
bebegimizibekliyoruz1 Gzm23 baya fark ediyor zaten ben şu an 32 yim mesela eskiye bakıyorum diyorum bu şişkinlikmiş yani bebek öyle olmazmış 😂
incimercan Gzm23 benim 7. ayımda çıkmıştı o da ben söyleyince anlıyordu millet gebe olduğumu😀, başta öyle bariz bi göbek değildi ama zaman gelince sanki günden güne büyüyor💫
Gzm23 bebegimizibekliyoruz1 yaaa ayyy bakalım şişince anlarım herhalde göbekle bebek şişkinliği farklı olur herhalde ama eşimin karnı şiş ve sert hamile gibi kadın olsa hamile derim 😂😂😂
minikpandammmm 9 haftalık hamileyim bi iki gündür belirgin göbek var . Normalde yoktu . Eşim de şaşırdı erkenden çıkmaya başladı . Büyük değil ama 9 haftaya göre fazla geldi 😕
Gzm23 minikpandammmm yapıya göre değişiyor herhalde canım arkadaşımın da 9 ay boyunca hiç göbeği yoktu ama bebiş sağlıklı ve kilosu yerinde dünya ya geldi