Gzm23
Oyle dusunme canim ben herhangi bol pantalonlarimida giyemiyorum gobek ustunu sıkıyor🤦🏻♀️😂 yani hamile pantalonu sart oluyor hatta ustlerimde olmamaya basladi gobek bolgesi cok geriyor o yuzden oversize ustler almaya basladim simdiden bisuru masraf😅 boyle 25ci haftasindan sonra gobegi cikanlara hayretle ve imrenerek bakiyorum🥺