Tugbamete Sblatc göğüs ucun kalkan içinde kaldığı için bir yere temas etmiyor kalkan kapalı durduğu için vücut ısınla ara ara damla damla süt geliyor göğsünden o sütte kalkanda biriktiğinden göğüs ucuna değdikçe ucu yumuşak kalıyor yara oluşumu engellenmiş oluyor. Göğüs pedleri ucunu tamamen kapattığı için hava almasını engelliyor buda yara oluşumuna sebep verebiliyor. Ama herkesin göğüs ucu yara olcak diyede bir kural yok bence olursa almak daha mantıklı kuzenim doğum yaptı 50 gün oldu ihtiyaç duymadı mesela yara olmadı hiç olursa eczaneden alır geçerim hemen dedi
acabakim Tugbamete açıklamandan dolayı çok teşekkür ederim, garmastan kremi emzirmeden önce yıkamak gerekiyor mu?
Tugbamete acabakim rica ederim evet garmastan emzirmeden önce temizlenmeli lansinoh gibi değil gerçi ben ne olur ne olmaz diye lansinohuda ıslak mendille siliyordum
Tugbamete acabakim ben evde kullandım sadece o yüzden südyenle değil atletle kullandığım için sıkıntı yaşamadım
Betul_ İlk bebeğimde kalkan kullandım. Göğüsüm felaket yara olmuştu. Kalkanda her göğüs için iki kapak var, biri delikli biri düz. Düz olanı kullanıyordum, hem de içine süt de doluyordu. Krem sürüp kalkan takıyordum öyle öyle geçti.
Tugbamete acabakim sadece suyla elimi ıslatıp göğsümü siliyordum geceleri erinirsemde ıslak mendille siliyordum
Mom54544 acabakim avent degilde mycey kullanıyorum 25 gündür falan kızım göğüs ucumu aliyo halen daha ona rağmen acısa da yara olmadi daha inşallah da olmaz
ogretmen_anneee Tugbamete hiç yara olmadan direk kullanayım diyorum ben doğumdan sonra . Sizce doğru olur mu lansinoh krem de aldım
Tugbamete ogretmen_anneee en güzelini yaparsınız 👍🏻 ben bu doğumumdan sonra öyle yapıcam yara olcak mı olmucak mı diye beklemektense lansinoh krem sürüp kalkan takıp işi şansa bırakmak istemiyorum ilk gebeliğimde söyleyen uyaran olsaydı baştan yapardım bende
H_myra1 acabakim dogum yaptıgım günün ertesi hemen eşime aldırdım ve kullandım hiç yara olmadı ilk dogumumda bilmiyordum böyle birşey in oldugunu 8 yıl önceydi perişan olmuştum gögüs ucum hep yara olmuştu aglıya aglıya emziriyordum ne kremler kullandım fayda etmedi ama bu kalkan sayesin de çok rahat ettim yani dedigim gibi hiç yara falan olmadı 🤗
acabakim H_myra1 ben de mastit oldum galiba. Göğüs ucum çok fena. İki gündür kullanıyorum kalkani da inşallah bana da iyi gelir