acabakim ben kullandım canım çokta memnun kaldım. İlk gebeliğimde 7.aydan itibaren lansinoh kullanmama rağmen doğumdan sonra 4.gün göğüs uçlarım önce çatladı lansinoh kullanmaya devam ettim ama hiç bir faydası olmadı. Sonra o çatlaklar yarıklara dönüştü ve kan sızmaya başladı ilk süt kanlı geliyordu artık acılar içinde nasıl emdirdiğimi bir ben bilirim eşimin kolunu tırnaklarımı geçirerek delmiştim acıdan adamı sıkmaktan 😞 doktorum garmastan pomad ve göğüs kalkanı önerdi hemen aldık 3.gün olmadan Allaha şükür bişeyciğim kalmadı emzirme işlemim bittikten sonra hemen merhemi sürüp kalkanı taktım göğüs uçlarım kalkan sayesinde merhemi üzerinde tuttu ve hava almasını sağladı iyileşme hızlandı. Herkesin olcak diye bir kural yok olduğunda almanız daha mantıklı çünkü ucuz şeyler değiller hemen hemen her eczane ve bebek mağazalarında bulunuyor.