Tugbamete ogretmen_anneee en güzelini yaparsınız 👍🏻 ben bu doğumumdan sonra öyle yapıcam yara olcak mı olmucak mı diye beklemektense lansinoh krem sürüp kalkan takıp işi şansa bırakmak istemiyorum ilk gebeliğimde söyleyen uyaran olsaydı baştan yapardım bende
ogretmen_anneee Tugbamete çok dogru . Acı çekmeyelim inşallah hiçbirimiz güzel güzel yavrularımızı emzirelim 😍
acabakim H_myra1 ben de mastit oldum galiba. Göğüs ucum çok fena. İki gündür kullanıyorum kalkani da inşallah bana da iyi gelir
ogretmen_anneee acabakim bol bol sağın ve emzirin . Görümcem olmustu ordan biliyorum ben henüz doğum yapmadım inşallaj bende olmaz ..ilerlememesi lazımmış çok dikkat edin geçmiş olsun