Gizemyakar DilberK ecrin koymanizi tavsiye etmem. Bebeklere iyi gelmiyormus. Kuzenimin ismi de ecrin 2 yaşından sonra hastalandı
DilberK Gizemyakar yaaaa öylemi içime kurt düştü simdi ayrıyeten Hiranur diye de düşündüm ama önceliğim ecrindi
Sedaince nalansrt oğluma koyucam bende yekta 😂 uniseks bi isim galiba ama kürtçe olduğunu yeni duyuyorum
Gece_mavim0 nalansrt hem erkek hem kızlarda kullanılıyor deniz ismi gibi düşünün benim çok sevdiğim bir isim anlamı da çok güzel birtane 😍
Sevda-06Macit nalansrt Kuzum kürtçe isim yoktur. Kürt ismi vardır. Havin, rojin, şilan, zilan, dilan, müziğin ve helin bunlar aklıma gelen
La_Liberte nalansrt benim kızım olsa eşim Helbest istiyordu. Şiir demek 😊 bana biraz zor geliyor söylenişi 🙈 o yüzden bir gün kızım olursa ne koyarım bilmiyorum. Burda bekleyeyim
gzem_ctyk nalansrt Helin, Rona Berivan, Şilan Beritan , Serdem Rojda, Zelal Delal, Zozan Evin Hevidar Mizgin Rengin Benim beğendiğim ve yakınımda olan isimler ☺️
Sevda-06Macit nalansrt Inşallah sağlıkla sıhhat ile kucağına alır hayırlı bir şekilde büyütürsun evladini
La_Liberte nalansrt evet 🙈 ama çok güzel Kürtçe isimleri var. Hem benim sülalem hem eşimin ailes hepsini kullandığı için bana güzel isim kalmadı 😅 ben kuzenimin ismini Roza koymuştum bıcır bıcır bi kız. Bir de herkes tarafından kolay söylenir. Yurtdışında da sıkıntı çekmez 😌❤️