Nazli_ayar Sevinc-Berke 30+4 olucaz. Heyecanliyim sanki Hamile olduğumu dün öğrenmişim, zaman ne çabuk geçti 🤭
Sevinc-Berke neslihanturkdemir Yol arkadaşım gelmiş hoşgelmiş 🎀🥰 masAllah canım hayırlısıyla alalım kucağımıza insAllah 🐣🌸
asil58 Merve-bebek saglikla sihhatle alalim bebislerimizi kucagimiza yüzdük yuzduk kuyruguna geldik insallahh:))
Nilufer89 Sevinc-Berke 37+4 olduk. Pazartesi dogum insallah. 2. Hamileligim ama nedense cok korkuyorm. Saglikla kucagima alayim dua edin. Hepimiz saglikla kucagimiza alalim🤲
Sevinc-Berke Nilufer89 Amin canım Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin meleğinizi insAllah 🤲🏻♥️ benimde ikinci doğumum olacak Allah nasip ederse sezaryan olacaz 🥰
aylkkdn Nilufer89 Sizle aynı haftamız daha önce de konuşmuştuk siz de Adana da idiniz galiba bebeişin kilosu nasıl benim de dün kontrolde ilk defa sancı çıktı erken mi gelir kilosu yeterli olur mu diye endişelenmeye başladım
Merve-bebek asil58 Ayn valla bence öyle uzun zamandır o kadar takip etmeme rağmen kimseyle denk gelemedim
Sevinc-Berke b_e_b_e Gelecek bu minnoş ama bakalım ne zaman keyifçi galiba rahatını bozası yok memnun yerinden demek ki annesi 🐣😊💜
b_e_b_e Sevinc-Berke o memnun bellide biz öldük artık yolunu gözlemekten😅 hayırla sağlıkla gelsin kuşum🤲
Sevinc-Berke Babyiveannesi Yerinden memnun demek ki annesi hiç elleme illaki çıkacak oradan tadını iyice çıkarsın daha geri dönüşü yok 😁 minnoş minnoş surat bunlar yaaaa 🥰🥰 sagsalim alırsınız kucağınıza inşAllah canım 🤗❤️