Merve-bebek asil58 Ayn valla bence öyle uzun zamandır o kadar takip etmeme rağmen kimseyle denk gelemedim
Sevinc-Berke Babyiveannesi Yerinden memnun demek ki annesi hiç elleme illaki çıkacak oradan tadını iyice çıkarsın daha geri dönüşü yok 😁 minnoş minnoş surat bunlar yaaaa 🥰🥰 sagsalim alırsınız kucağınıza inşAllah canım 🤗❤️
[silindi] Sevinc-Berke bizde 30+1 olduk son 69 🦔 sonunda 30 lara çıktık çok az kaldı gibi hissediyorum 🥰
Sevinc-Berke [silindi] İste bu haftadan sonrası bana hızlı geçiyor gibi geldi 🥰 masAllah canım Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin insAllah 😍🎀
b_e_b_e Sevinc-Berke o memnun bellide biz öldük artık yolunu gözlemekten😅 hayırla sağlıkla gelsin kuşum🤲
[silindi] Sevinc-Berke çok çabuk geçsin hemen kavuşmak istiyorum 🥰 teşekkür ederiz hepimiz sağlıklıca alırız kucağımıza inşallah 🥰
Sevinc-Berke Aysebln MasAllah annesi çok az kalmış çok şükür Hayırlısıyla al kucağına meleğini insAllah 🎀🐣♥️
Gulsurmeli Sevinc-Berke Ahh ahh bu postlara şu kadar günüm kaldı diye ne yazardım😢😢☺️. Tüm bebişler sağlıkla doğsun büyüsünnn inşAllah 🥰❤️