Z-N-21 34+3 Az kaldı inşallah yarın kontrole gideceğim bakalım gidişata ne diyecek . Erken doğum riskim vardı ama çok şükür bu haftalara geldim . Allah yardımcımız olsun . Ne kadar kolay olmasa da çok güzel bir duygu . Allah herkese yaşatsın .
Sevinc-Berke Z-N-21 Çok şükür Hayırlısı olsun hakkımızda canım Rabbim istedikten sonra o neylerse güzel eyler 🥰💜🎀
Sevinc-Berke Seserra Daha düne kadar bizde öyleydik kuzum geçiyor zaman hayırlısıyla masAllah minnosuma 🐣👣🥰