Mucizebeklerkennn Bsrazynp11 benimde bat 10 Kasım bugün bile yapmamak için kendimi zor tuttum çok zor. ☺️
muge1661 Bsrazynp11 3 aydır o kafadaydım. O kadar stres olmuştum ki stresten rahmimin sol tarafı yapışmış… doktor derhal düşünmeyi bırakmamı söyledi test asla yapma dedi. Bu ay sallamadım testte yapmıcam, hatta bu forumda daha çok stres oluyorum sürekli başlık açıyodum ya da benim gibi olanları bulmaya çalışıyorum.. bence en iyisi gerçekten sallamamak ve test yapmamak akışına bırakmak
Bsrazynp11 muge1661 Kesin ve net sallamamk sart kuzum ama inan bana elde degil ah su beynime laf gecirebilsem herseyi halletcemde ama iste laf geciremiyorum ki kuzucum yaa
muge1661 Bsrazynp11 bende öyleydim ama işte doktorum çok kızdı rahim stresten yapışmış ne yaptın kendine böyle dedi… artık bırak dedi bana yok yumurtlama takibi yok o bu… zamanı gelince olcak sağlıksın dedi bende o gün bugündür umursamıyorum gerçekten… olursa artık sürpriz olcak gün saymayı bıraktım, tavsiye ediyorum dene kesinlikle canım.. bende senin gibiydim emin ol❤️
Bsrazynp11 muge1661 cok cok dogru diyorsun cnm zaten saglikli bir insanda bile strees cok engelki ama bakalim artik kuzum yaa herseyin hayırlısı beklemdeyiz senin bat nezamndi canim benim sende bizim gibi heyacanla bekleyengillerdensin rabbim kucaklarimizi bos birakmasin amin
Bsrazynp11 umutluanneadayi bende ayni sekilde canim ya surekli basim dönüyor acikiyorum sikca of umutlanmakta istemiyorum ama nebileyim ya kuzucum
muge1661 Bsrazynp11 canım 17 kasım ama ben takip etmiyorum belirti aramayı kestim adetim eğer 2-3 gün geçerse test yapcam, yoksa çok kafama takıyorum olcağı varsada olmuyor 😞
maviay246 umutluanneadayi allahtan umut kesilmez kuzum hayırlısı olsun canını sıkma her zaman bir hayır ara 🥰🥰🥰
muge1661 umutluanneadayi canım inşallah güzel haberlerini alırız seni takip ediyorum 🤲🏻☺️ Benim bat 17 kasım daha var ama yinede bu ay hiç test yapmıcam saldım bakalım biraz böyle denicem. Stresten rahmim yapışmış dr öyle söyledi iyice saldım olursa olur kafasındaym
umutluanneadayi maviay246 sancım başladı o yüzden 🤭 Rabbimden ümit kesilmez elbet birgün olacak o günü 4 gözle bekliyorum ☺️
Ozgeliko Kizlar benimde bugün bat,ama henüz olmadım 5 ₺ lik testlerden yaptm çıkmadı da.. bir kaç gün bekleyip kan testi vereyim diyorum 🙏bekleyen herkes,hepimiz pozitifleri görelim inşallah
umutluanneadayi muge1661 bende yola çıkacağım diye yaptırdım ama hiç umudum yok sancım var 🥺 yarın çıkacak sonuç inşallah bu ay mutlu haberler alırsın 🤲🏻