umutluanneadayi maviay246 sancım başladı o yüzden 🤭 Rabbimden ümit kesilmez elbet birgün olacak o günü 4 gözle bekliyorum ☺️
Bsrazynp11 umutluanneadayi aynen kuzum rabbimden umut kesilmez sikma canini bebegim 🤲 insllah melegin seninledir yarin bana haber et olurmu
umutluanneadayi Bsrazynp11 Rabbim en yakın en hayırlı zamanda sağlıklı gebelik nasip etsin üzmesin Rabbim kimseyi içini yakmasın kuzum geç olsun da güç olmasın ☺️
yavuzhan1707 MaBelle hayat hep böyle ama 😂🌸sonra bebeğin hareketlerini hissetmeyi bekliyoruz hissediyoruz bi 30 haftaya gelebilsem 30 haftaya geliyoruz sonra bi doğurabilabilsem doğuruyoruz bi gülse bi emeklese bi yürüse bi konuşsa diye gidiyor 😂