Bide bana demesin mi ben de babanemle annemi ayırtetmezdim diye.birini çok sevmek ayrı ama annesi yerine geçmek ayrı ya.çocuğum da sevebilir babanesini tabiki sevsin niye sevmesin ama nedir bu ben yerine geçmeye çabası.e ozaman ben doğurayım veriyim ona nası olsa benim hiç bi farkım yoksa.ya şunları yazarken bile çok sinirleniyorum.oyun oynuyoruz mesela çocuk bişeyi bana veriyo ben de aferin deyip öpüyorum filan geliyo hadi şimdide bana ver beni de öp diyor.okadar büyüdü ki içimde en güzel anlarımı çaldığını düşünmeye başladım.