Bizde de dışardan bakıldığında her şey çok güzel görünüyor.çok anlayışlı görünüyolar sanki hiç bişey sorun değilmiş gibi ama kontrolu de bırakmıyolar.özellikle çocuğum konusunda resmen benimle bir görüyo kendini.ben düşünemem o düşünür herşeyi.ben yapamam o yapar herseyi.bebeğim akıllı bi bebekti benden ayrıldığında filan ağlamazdı şimdilerde daha çok idrak ediyo anneyi tabi.resmen ödü kopuyo ya çocuk bana bağlanıyo diye.mesela çocuk düşüyo ağlıyo ya anne diye beni istiyo bana doğru gelmeye çalışıyo.sıkı sıkı sarılıyo vermiyo çocuğu.ben orda bekliyorum alıyım die dikkatini dağıtmaya çalışıyo illa bana vermicek.eskiden bişe yapamıyodum yanlış anlar diye.artık alıyorum zorla.hiç de hoşnut olmuyo ama napim ne derse desin ne düşünürse düşünsün.