Dsa NazLByrmgLuu işte o çok zor Allah yardımcın olsun. Geri dönmeyecekmisin peki? Hiç arayıp pişmanım falan demedi mi?
NazLByrmgLuu Dsa dönücem aslında diyor ama annesindende vazgecmiyor zaten vazgecmesini istemiyorum istiyorumki benide tutsun ama aradaki köprüyü kuramıyor eşimi de cok sewiyorum hic bir sorunum yok kaynanamdan başka 😢😪😪
Hatce06 Saolun kızlar. Rabbim biran önce düzeltsin bütün sorunlarınızı inşallah.Hepiniz hamilesiniz cok üzmemeye calısın kendinizi
1MelekAnnesi NazLByrmgLuu hamişlerin duaları kabul olurmuş inş en kısa zamanda herşey düzelir eşin olması gereken yerde olur 🤗
1MelekAnnesi baharclk ben okudukça yaşadıklarını bilendim allah yardımcın olsun cnm gerçekten çok zor zamanlar geçiriyorsun☹
ozdenarda baharclk sakn beni yanls anlama canm seni kzdrmk icin demedm lutfencok uzuldm inanki anlattklrna o zaman onlarn ayibi olmus
Kellebekk Yalnız değilmişim benim bir de görümceler var anneleri burda diye geliyorlar eve hep.hepsinden bıktım anneleri ölse de kurtulsam diyorum .anneleri ile aynı evdeyiz maalesef