Busra_Yildiz Yani şöyle ben doğum için geldim buraya. Özel için imkânımda vardı ama şehir hastanesi sonuçta kocaman diyerek biraz akışına bıraktım, bide olumlu yorumlar duydum çevremden. Doğum işi zaten tamamen kişinin kendisinde bitiyo. Geri kalan herkes yardımcı..Benim en başından normal doğum görünüyodu, devletinde hep normale zorladığını bildiğim için. Pişman değilim😂yine giderdimm. Kötü muamele görmedim hiç, doğum sırasında ebeler biraz fazla umursamaz o kadar oda kısmen..tamamen dersem hak yemiş olurum