ebru_d_ muges44 4 gun once bebis taburcu oldu sukur cnm bende dun dikislerimi aldirdim daha iyiyim sukur, bebis biraz oksuruyo hasta 😕 inşallah iyi olur cnm bakalım, sen nasılsın nasıl oldun dikislerin vs
muges44 ebru_d_ oh hadi gözün aydın her şey yoluna girer inşallah onuda atlatırsın, evine gelmiş daha nolsun. Ben hala aynı canım oturamıyorum dikişlerim düşmedi sezaryen olaydım bundan iyiydi😂
Herding_1433 ebru_d_ aradan biraz zaman geçmiş ama bilgi alabilirmiyim 2 defadırlı soruyorum ama çok altta kalıyor kimse görmüyor