elanurrerarslann-44 Aynen sezeryan demek istedim😅 ilgi alaka çok iyiymiş arkadaşın anlattığına gore.tek kişilik odaya alamamislar yer olmadığı için ama çift kişilikten de memnun kalmış,pandemiden dolayı ziyaretçi çok alinmiyormus kalabalık değilmiş pek.Hatta biraz huysuzlukta yapmış artık doğum stresi mıdır nedir,hemşireler gayet anlayışlı davranmislar.sezeryandan sonra sütü gelmemiş mama biberon falan da almamış yanına hemşireler mama hazırlamış,hastane çıkışını yazlık almış ama bebek üşümüş,bebeği iyice sarmalamislar.. gibi..şans işte biraz da ,umarım hepimiz iyi insanlara denk geliriz