Semy sabah uyandım kahvalti yapınca böyle iniş çıkış hareketleri yapıyor, kasiklarima da bisey vuruyor ama ne vuruyor..Videoya alıp eşime attim çok şükür dualarınız işe yaradı.. Dün esim yok başıma bi iş gelir diye stres yaptım sanırım, bebegin de valiz hazır değildi ve ben kıl tüy icjnde kaldım..Haftada bir eşim vücut temizligimi yapıyordu, bu defa ise gidince kaldi bir de annem de pazar gelecek o yüzden çocuğuma yansıdı galiba stresimi.. Şuan maşallah gümbür gümbür oldu..Derin bir nefes adım sankj