Kızlar bebegim fazla hareketli etmiyor ve yoğun enfeksiyon geliyor..Belim agriyor kasiklarim agriyor..Doktor kızdı niye nst ye gelmedin madde hissetmiyorsun dedi ama ne biliyim bekledim belki olur diye..Şimdi de msj atti sabah gel hastanedeyim diye..Eşim evde yok hastane çok ters yerde ve uzak..Yarjn akşam 6 da gelecek eşim de..Çok korkuyorum..Ne olur dua edin 😞