Papatyamevsimi-89 ebruzb bir sorun çıkmadı canım..2 hafta önden gidiyor,suyu iyi..Stresten olabilir..Doguma hazırlıyor kendisini dedi..Sanci.oluyor ara ara
ebruzb Papatyamevsimi-89 gözün aydın canım 😍 benimki de eskisi gibi yukarı çıkmaya başladı çok şükür doktorumda yer değiştirmiştir hissettiğin sürece sıkıntı yok dedi cumartesi kontrolümüz var merakla bekliyorum🥰
Papatyamevsimi-89 ebruzb gobegin üzerinde hareketli benim de canım, yalancı doğum sancıları oluyor mu?
ebruzb Papatyamevsimi-89 henüz yok canım ama kasılmalar oluyor arada sertleşiyor karnım bazen yamuluyor😂