Linoosh bizim öyle olmadı ama duydum çok varmış doktor tek tek parmaklarını sayiyo detaylı ultrasonda bize demişti bazı bebislerin altı parmağı oluyo diye genetik oluyor dedi.ailelerinizden birinde varsa ona çekmiş olabilir.uzulme sakın kuzum Rabbim dermansız dert vermesin