Linoosh Bakın size şu kadarını söyleyeyim sakın beni acınızı acımla kıyaslıyor gibi algılamayın…. 28. Haftaya kadar sağlıklı giden bir gebeligim vardı detaylı ultrasona gittiğimde doktor bebeğimin hastalıklarını sıraladı başımdan aşağı kaynar su döküldü sanki 😔 ( Kafası çilek seklindeymis, kalbinde 2 delik, yemek borusu yok, bağırsakları dışarda, beyninin en önemli parçası gelişmemiş, iki ayağı yamuk, kolları yamuk ….) Daha neler neler yani yaşaması imkansız dedi bana ve öyle de oldu 😔32. Haftada kaybettim hep dedimki Keske sadece ayağı kolu yamuk olsaydı en azından onların bir çaresi vardı ama maalesef sorun çok olunca yaşaması da imkansız oldu. O yüzden bebeğinize sıkı sıkı sarılın asla isyan etmeyin stres yapmamak elde değil ama içinizi ferah tutun 😔