Linoosh bizzat kendim 6 parmaklıymışım doğduktan birkaç ay sonra aldırmışlar tabi o zamanlar estetik pek olmadığı için uyuşturma bile yapmadan kesmişler şuan biraz kemik çıkıntısı var sağ elimde baş parmağımın yanında Allah vergisi ucunda hala sinirler olduğu icin bir yerlere falan çarpınca acıyor 😃 bu arada tiksindirmek istemem ama annem parmağı saklamış eti büzüşmüş morarmış ama asla çürümemiş Allah’ın hikmeti tırnak üzerinde hala duruyor 24 yaşına geldim hala ara ara açıp bakıyorum o bize benim masum melek halimden bir hatıra mümkünse aldırırsanız sizde hatıra olarak saklayabilirsiniz 💕 hiç endişe etmeyin herşey çok gelişti hiç olmamış gibi ufak bir operasyonla alınabileceğini düşünüyorum sağlıkla kalın 🌺