Edizefeninannesi bana doktorum bızımle alakalı bır durum degıl bu yanı kırsal kesımlerde yasayan evde dopum yapanlar ıcın steril olmayan ortamlarda yapılan dogumlar ıcın gecerli tam teşekküllü hastahanede yapılıcak dogumun herhangı bır risk faktörü yok normalde kendi koruyuculugun yoksa yaptırabilirsin yaptırmasanda bı sorun teskil etmez demisti sonucta her amelıyata gırıcek olana tetanoz asısı yapılmıyor dedi ben yaptırdım her ıhtımale karşı kendı koruyuculugum da yok diye bir zararı yok yani tercih sadece