Burcum016 istanbulluanne Geçmiş olsun bı kaç gün sürüyor o ağrı kolunu kullanmamaya calış canım ılk doZda benımde baya agrıdı 4 gun surdu ıkıncı doZda 2 güne gecti 🤗
deletedmom6295 Edizefeninannesi yapılacak evet kişinin bireysel aşı takviminde hepsi var. 2. aydan itibaren 1-2 ay arayla 3 doz ve 18. ayda 4. doz yapılıyor.
Edizefeninannesi Ozgun ilki oldum evet ama doktorum üç diyince bende bi sıkıntı olur mu diye sorayım dedim ama 2 kere vuruluyormuş içim biraz rahatladı çok şükür
Bskrt Edizefeninannesi bennde olmayacağım zorunlu değil, hijyenik şartlarda doğum yapılıyor zaten. Önceden evde doğum cok yapılıp makasla kordon keSildği için çok önemseniyormuş
Edizefeninannesi Bskrt bilmiyorum şuan doktor gerekli gördüğü için bundan sonrakileri vurmayı düşünüyorum