SeyranKor Canım bende sezaryenden korkuyorum ama öyle yada böyle doğurcaz her ikisininde zorlukları var. İnan Rabbim yardımcımız olcak o an inşaAllah. Ben adet olurken ne ağrılar ne ağrılar çektim yorganları ısırırdım kafamı gömer bağırırdım ağrıdan yerlere atardım kendimi onun için Rabbimin izniyle normal doğumu yapacağıma inanıyorum inşaAllah aksi bi durum olmazda sezaryen olmazsam. Sezaryenden şu yönden korkuyorum iyileşme yönünden şeker hastalarının yaraları çok çok geç iyileşiyo normal bi insan 20 günde ayağa kalkıyor diyelim ben onun 2-3 ay belki daha fazla iyileşmesini bekliycem, o kadar süre bana bakabilecek kimse yok illaki ayağa kalkmak zorunda olcam bebeğime bakmak zorundayım evin işi yemeği bitmiyo zaten. O yüzden başından beri Allah’ım normal olsun diye hep duâ ediyorum kendimi bi şekilde motive etmeye çalışıyorum sen başarırsın sen yaparsın bütün herşeyi acım ağrım sızım geçince unutcam bebeğimi sağlıkla kucağıma alcam onları düşünüyorum. Yaparız Allah’ımın izniyle canım. Kan aldırmaya bile korkanlar yazmış buraya ben bile yaptım diye yani kimler kimler yapmış Allah’ımın izniyle bizmi yapamıycaz😇.
Ferah tutalım içimizi kalbimizi🙏🏻😇🥰.