SeyranKor Evet baş geliş olunca pozisyonu normal doğum diyolar. Ben 11-12 yıldır şeker hastasıyım insülin iğne vuruyorum, elhamdülillah hamd olsun benimki hep haftasıyla uyumlu ama şekeri dengede tutmak için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum. Çevremdekiler hep sezaryen olursun falan diyodu doktora sordum aksi bişey olmadığı sürece normal doğum yapacaksın dedi, hamd olsun şuan baş geliş dönmezse Allah’ımın izniyle inşaAllah normal doğum yapcam🤲🏻.