Sancakvsl onur beye gidiyorum çok naif bi doktor çok sevdim dilay gokdenizle yildizlarimiz barışmadi galiba 5 ay gittim sadece 1 resim verdi bana ve muayneleri çok aceleyle yapiyodu sonuçta her gün dogurmuyoruz her gün hastaneyede gitmiyoruz 1 ay bekle sonuc sıfır hem parama yazık hem geri gelmicek anilarima o yüzden biraktm zaten hastane kapaniyo isabet oldu birakmam