Tugbaumit Mineszn benimde 9 gün kalmış ama benim oğlum dayanamayıp 10 gün önce geldi bile 😂 sağlıkla al kucağına inşAllah 🙏
Annesinin1tanesi yumos bu Perşembe çatı muayenem var inş. Çatımda uygndr norml doğma yarın 37+2 olcak kızım öyle heycanlym ki ne sancı var ne bişe kızımın yeri rahat galba içerde dolanıp duruyor birde yer daraldkça oynamaz diyorlardı 🙈
Minikmucizem1 yumos Bendede cook heycan war ağustosun gelio olmasını düşününce 10 gün sonra kavuşacam oglusuma inşallah
Annesinin1tanesi yumos valla bende anlamadm canm ya benm kızım biraz cadı olcak galba uykmdan uyandırdığı bile oluyor hangi ara uyuyor onu bile anlamıyorm 😌🤗
Deryak Melos10ur ya ben ikiz hamileyim sezaryen için gün almıyorum çünkü gidip durduk yerde ameliyat olmak beni çok geriyor Doğum kendiliğinden başlasın istiyorum. Size de helal olsun valla ben olsam gidemem 😂😂 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Melos10ur Deryak maalesef bebeğim makat gelişi dönmesini bekledik ama dönmedi bende normal isterdim ama ikimizin içinde en sağlıklısı bu bence sizde meleklerinizi tehlikeye atmayın Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin 🍼
Deryak Bizartik5kisiyiz ikizleri kaçıncı haftada kaç kilo ve nasıl doğurdunuz 😂🙊 bende 36 haftalık ikiz bekliyorım da 🙊
MahmutDilanDemir Mineszn kaç haftalıksın cnm Doğumun hangi gün Benim doktor 22 Ağustos dedi bugün gittim her an olabilir bebek dedi yanı normal Doğum günü belli olmuyor ya
Mineszn MahmutDilanDemir 38+5 haftalığız 9 agustosta günümüz doluyor o yüzden 9 günümüz kaldı demiştim bu gün doktordaydım yumuşama varmış ama açılma yok dedi gününü doldurur dedi
MahmutDilanDemir Mineszn bende 37 haftalık bebek dönmüş dedi her an Doğum olabilir dedi geçen haftada 22 sinde olur dedi yanı bşy anlamadım