yumos Kızlar ne yapıyorsunuz Agustos geldi çattı hazırmıyız ?😇 ayaklar şiş göbüş kocaman 😂 paytak yürümeler başladı 😅 1 gün bir hafta gibi 😀 siz ne yapıyorsunuz???💕💕
Sukranerolkaradag yumos Aynen benim de Ağustos'un sonunda gözüküyor doğum son ay bakalım nasıl geçecek 😰😰😰
Hatice3 yumos yaaaa nasılda güzel anlatmışsın hep aynı durumlar vallahi birde heycan basıyor artık 🙈🙈🙈
Tugbaumit Mineszn benimde 9 gün kalmış ama benim oğlum dayanamayıp 10 gün önce geldi bile 😂 sağlıkla al kucağına inşAllah 🙏
yumos Deryak bide bebeğin takibinde yazıyor her gün her an doğabilir diye heyecan yapmamak elde değil ☺️
MahmutDilanDemir Mineszn kaç haftalıksın cnm Doğumun hangi gün Benim doktor 22 Ağustos dedi bugün gittim her an olabilir bebek dedi yanı normal Doğum günü belli olmuyor ya