Deryak Bizartik5kisiyiz ikizleri kaçıncı haftada kaç kilo ve nasıl doğurdunuz 😂🙊 bende 36 haftalık ikiz bekliyorım da 🙊
Bizartik5kisiyiz Deryak ikizlerim suan 12 yaşında. 37 haftalikken sezaryan ile dogum yapmistim. Biri 2300 digeri 2400 45 cm olarak dunyaya gelmislerdi. Kuvozde kalmadan sag salim kucagima aldim. Rabbim sizede hayırlısıyla kucaginiza almak nasip etsin.
MahmutDilanDemir Mineszn bende 37 haftalık bebek dönmüş dedi her an Doğum olabilir dedi geçen haftada 22 sinde olur dedi yanı bşy anlamadım
Mineszn MahmutDilanDemir 31 haftada döndü kızım şuan için ne açılma ne kasılma bir şey yok bekliyoruz bakalım
BuFi2012 Ağustos ❤️ İnşaAllah bizim ayımız olcak. Hem sevdiğim adamın 🧔🏻 hemde oğlumun 👼🏻 doğum ayı olacak nasipse 😍❤️ Ardından gelen ise eylül benim ayım, hem doğduğum hem evlendiğim ay😌❤️ Çok seviyorum AğustosEylülü ❣️
Eceminannesi yumos Ağustosu sabırsızlıkla bekledik geldi çattı 2 Ağustosta sezeryan olucam meleğime kavusucam Allah'ın izniyle Rabbim sağ selamet bebislerimize kavuşmayı nasip etsin inşallah bu yolda kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏❣😊
MucizemE yumos son 10 günümüz ama bir belirti hiç birşey Yok heyecandan daha da çok sabırsızlık başladı saki günler hafta gibi geçer oldu 🤦🏻♀️😁
jrarya yumos bi kaç dk sonra 30 Ağustos için geri sayım başlicak tabi kızım sürpriz yapmazsa mutlu ağustos 😇
SyhnHtp Benimde son 18 gün deniyor ama sağlık sorunlarından sezaryen isteyeceğim belki son bir hafta belki son 10 gün daha gün belirlemedik doktor amcası ile :)
Sedaby yumos son 15. Bugun kontrole gittim 2kilo vermisim. Sicaktan bisy yiyemiyorum zaten. Bebegimde kilo alamiyor kafayi yicem
Melos10ur Deryak maalesef bebeğim makat gelişi dönmesini bekledik ama dönmedi bende normal isterdim ama ikimizin içinde en sağlıklısı bu bence sizde meleklerinizi tehlikeye atmayın Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin 🍼
Emelunlu Son 17 gün bizim de ☺️Normal Doğum planladığımız için artık ne zaman gelmek isterse kızım 🙏🏻 Bekliyoruz artık