ege_ayaz_mom Serap_kartal5 ciksada zaten karnın büyümeye başladıktan sonra yavaş yavaş belirginleşmeye basliyo🤗
smmamoms rabbiminemanetleri aynen 🙈 anlamıyorsunuz bile nasıl çıktığını 😂 ama doğumdan sonra gidiyormuş bakalım ☺️
llFatma rabbiminemanetleri sizinki kız mı, genellikle göbek deliğine kadar olanlar kız. Delikten göğüse doğru ilerliyorsa da erkek oluyormuş benimki de erkek göğsüme kadar benim de.
HavvaGuzey rabbiminemanetleri gebelik belirtisidir canım çok eski zamanlarda kadınların hamile olduğunu anlamanın bir yolu da o çizgilermis benim de 20 lerden sonra belirginlesti
DenizveKumsal Benim bir haftadır var 34te çıktı şuan 35im ama varla yok arası çok silik bi şekilde 😊 gebelik testi gibi silik çizgi 🤪🥰
Liyuzamom rabbiminemanetleri yok canım beyaz tenliyim bende hamileliğini bilmediğim ilk zamanlar da çıktı ve ben ayna gördüğümde ben kesin hamileyim dedim 1 hafta sonra test yaptım hamileymişim gerçekten
cikolatadelisi rabbiminemanetleri Erkek bebekte çıkıyor, kız bebekte çıkmıyor diyenler olmuş. O yüzden detay verdim☺️