Liyuzamom rabbiminemanetleri yok canım beyaz tenliyim bende hamileliğini bilmediğim ilk zamanlar da çıktı ve ben ayna gördüğümde ben kesin hamileyim dedim 1 hafta sonra test yaptım hamileymişim gerçekten
muges44 rabbiminemanetleri Benim çok yoktu ara ara bel ağrılarım oluyodu adet sancısı gibi, herkeste farklılık gösteriyor ağrılar
Pelinoz O çizgi aslında hep var belirsiz şekilde oluyormuş çok dikkatli bakarsan farkediliyormus hamilelik öncesi. Hamilelikte belirginlesiyormus.
Belacivciv rabbiminemanetleri Bazısında hiç olmuyormuş belli bir haftadan sonra çıkmaz herhalde bilemedim 😅
ege_ayaz_mom Serap_kartal5 ciksada zaten karnın büyümeye başladıktan sonra yavaş yavaş belirginleşmeye basliyo🤗