rabbiminemanetleri Gonul_enes ay ne güzel masaAllah benimde hic catlak yok herkes dogurunca çatlar diyor ama insAllah catlamaz😊
yasemiinorhn rabbiminemanetleri ohooo göğsümün altından kasık kemiğine kadar simsiyah hemde bende neden bu kadar karardı anlamadım ama 😂😂😂
Ecenurm rabbiminemanetleri 10 üncü haftalqrda çıktı göğsüme kadar çok fazla kararmıyor ama var yani orda şuan 33 üm
cikolatadelisi rabbiminemanetleri Erkek bebekte çıkıyor, kız bebekte çıkmıyor diyenler olmuş. O yüzden detay verdim☺️
Sblatc Clementinee benim 4.aydan sonra karnım çıkmaya başlayınca ilk alt tarafta çıkmaya başladı sonlara doğru üstte de olmaya başladı birqz