Belacivciv rabbiminemanetleri Bazısında hiç olmuyormuş belli bir haftadan sonra çıkmaz herhalde bilemedim 😅
fatma9 rabbiminemanetleri benim tüp bebekti canım tutunmuş megersem bebeklerim göbek deliğinde aşagıya kahverengi leke oluştu.🤗
Papatyanne33 rabbiminemanetleri ayrı ayrı oluşmadı ikisi aynı anda oluştu ilk önce hafif belli oluyordu zamanla koyulaştı
NeseA Iki oğlumda vardı gobekden aşağa inen düz çizgi, kızımda çıkmadı o çizgi her insanda var aslında sadece gebelikte esmer insanlarda belirgin oluyor. Şimdi 6 haftalik gebeyim çizgim yine çıktı göbekten aşağı düz çizgi:)
muges44 rabbiminemanetleri Benim çok yoktu ara ara bel ağrılarım oluyodu adet sancısı gibi, herkeste farklılık gösteriyor ağrılar