smmamoms rabbiminemanetleri benim önce göbeğime kadardı ama 2-3 hafta önce yukarı doğru da çıktı ancak birbirinden bağımsız 😂 yani dümdüz bir çizgi değil anlamadım
rabbiminemanetleri muges44 ben 37 görsem saglikla daha ne isterim🥰 Rabbim saglikla kucağına almyi nasip etsn
smmamoms rabbiminemanetleri aynen 🙈 anlamıyorsunuz bile nasıl çıktığını 😂 ama doğumdan sonra gidiyormuş bakalım ☺️
ege_ayaz_mom rabbiminemanetleri Ben iki oğluma hamileyken boydan boya çizgi vardı şimdi 33 haftalık kızıma hamileyim çizgi falan yok🤭
Esmakorkmaz rabbiminemanetleri 20 li haftalarda belirdi benim de 😊 36. Haftadayım artık karnımın üstüne kadar uzadı o çizgi. Doğumdan sonra geçiyormuş ama 😊
Belacivciv rabbiminemanetleri Altta hayalet şekilde çizgi ben de hep vardı, hamilelikte belirginleşti ve karnım büyüdükçe yukarıda da oldu 🌝
Civcivinannesiii rabbiminemanetleri bende hep vardi o cizgi ama 11 haftadayim simdi daha bi kahverengi iyice belli oldu Cizgi sadece gobek deligimden aşagida var vajinaya kadar😂😂