rabbiminemanetleri Guzel anneler herkesin karninda çizgi var mi merak ediyorum benim yarim bu çizgi herkesin tüm mu merak ettim🙈😊
Sblatc Clementinee benim 4.aydan sonra karnım çıkmaya başlayınca ilk alt tarafta çıkmaya başladı sonlara doğru üstte de olmaya başladı birqz
rabbiminemanetleri Gonul_enes yani bi önemi yok demi o çizginin. Arkadas o yukarı tamamlanınca doğurdum filan ddi de benim o zaman dogmazlar🤣
muges44 rabbiminemanetleri Önce alt kısımda belirdi benim çizgi, belirli bi haftadan sonra kaçtı hatırlamıyorumda üstte de belirdi🙂Şuan tam tabii alt üst😂
minikkoalammm rabbiminemanetleri 9. Haftamda hafif şekilde çıktı şimdi 31 haftalığm aşşa dan yukarı rengi de kahverengileşti her gebe de çıkmaya biliyor
rabbiminemanetleri Clementinee yeni yeni cikar oda varya beyaz tenliysen çıkmıyor diye duydum bazılarında çıkmıyormus
Beybisininannesi rabbiminemanetleri esmerliğe göre değişiyor o.. açık tenlilerde pek gözükmüyor mesela