9494Gizo 21 haftalık hamileyken kontrole gittiğimde 16. Haftada bebeğimin öldüğünü öğrendim. Suni sancı ile doğumu başlattılar . Normal doğum yaptım ardından kürtaja girdim çünkü içerde parçalar kalmış . 5 Şubat’ta kaybettim şuan 29 haftalık hamileyim doktorum iki adet sonrası hamile kalabilirsin demişti . Tam iki adet sonrası hamile kaldım çok şükür Rabbime 💜