9494Gizo Allah sabır versin
Bende sizin gibi aynı dönemlerde kaybettim
Eşi aşağıda diye oldu sanırım.
Benim farklı bir durumdan dolayı oldu. Çok zor bir duygu
Ama siz elinizden geleni yapmışsınız bizler elimizden geleni yapmakla yükümlüyüz takdir Allah’tan.