Ben şuan her kontrolde başından beri rahim agzi uzunluğum ölçüldü oda karından kesinlikle Altan bakmayı kabul etmedim çünkü başıma gelen şeylerden dolayı burda anlatmayın ve proloton Depot iğne vuruyordum 5 güne bir sonra haftada bir dediler aynı zamanda sabah akşam progestan içtim hap ve sürekli dinlendim doktorun dediklerine uymaya çalıştım çok uyamadim ama şimdilik bı sknti yok tabi arada skntilarla karşılaştım ama buna şükür rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin isteyen herkese bende dahil kucağımiza almayı nasip etsin inşallah ♥️