Melike3535 Selincokerr artık memnuniyete pek bakmiyorum artık doğum yapacağım için olsun bitsin derdindeyim ege şehirden güzel bi darbe yediğim için
AysenurDogruol Ben ilk kızımı orda doğum yapmıştım aygün hanımda aşırı memnundum dilay hanıma gitmeyi düşünüyordum önümüzdeki ay şuan şok oldum 14 haftalığım orda yaparım diye kafamda kuruyordum
AysenurDogruol Sancakvsl bende dilay hanımı düşünüyorum kesin geçti mi sosyal medyasında falan daha ege şehir birde çınarlıda doğum ne kadar
Sancakvsl AysenurDogruol en uygun cınarlı doğumda arkadaşım doğum yaptı ona sormuştum 3950 dedi . Oraya gidince sorucam bidahakine tekrar
AysenurDogruol Sancakvsl tamamdır çok teşekkür ederim doğum ücretini öğrenince yazar mısınız uygun olmasına çok sevindim
Sancakvsl AysenurDogruol tamam haber ederim öğrenip kesin . Şimdi arkadaş takipli hastaydı biz sonradan geldik ondan dolayı 100 200 fazla soylermi bilemedim . Nst ye 100 tl alıyolar arkadaş vermiyormuş mesela😒
3melek_annessiii AysenurDogruol bende cinarliya gidiyorum doktor onur beye gayet iyi bir doktor 29 kasımda sezeryan olucak inşallah gün aldım 😍 doğum 3650 idi 2 ay önce zam geldiği için 3950 oldu onun dışında ekstra ücret odemiyorsunuz nst ve tahlillere sgk anlaşmalı olduğu için
yesimmasf Melike3535 merhaba bende ege sehir’de yapacaktim dediğiniz gibi kapanıyormuş doktorum su hospitalda dogumu yapariz dedi du hospital nasıl acaba bilginiz varmi?
Sancakvsl yesimmasf pahalı hastane dogum ücretleri 5500 felan galiba daha işitme testi felanda yapılıyor toplam baya masraflo oluyo bence
Melike3535 yesimmasf valla bilgim yok canım ben cinarliya geçtim su hastanesi pahalı diğer yerlere göre
yesimmasf Sancakvsl doktoruma sorduğumda 5000 tl dedi ama umarim ekstra ucret cikartmazlar persembe dogum olucak artik degistiremem de
Melike3535 Sancakvsl ege şehirde 50 tl alıyorlardı ayrı cinarlida yok nst ücreti 150 muayne parası veriyorum sadece