Sancakvsl ben ege şehirde senin doktoruna gidiyodum hiç ilgi görmedim resim bile vermedi bana 4 5 ay bıraktım onu yeni bi doktor gelmişti ceysu 1 ay ona gittim.sonra hastane böyle oldu cinarliya geçtim 22 kasımda dogumum var inşallah onur bey çok iyi keşke bastan ona geldeydim dilay bütün anılarımı zamanimi çaldı çocuğumun resmi yok hiç