Arasinkardesioluyor benim kontrolden 2 gün önce hastane aradi beni gittiğim doktorun ay sonuna kadar izine ayrılcagini söyledi isterseniz bugün gelin isterseniz başka doktora randevu verelim dediler doğal olarak istemedim başka doktoru bende kendi doktorumu Aradım oda işi bıraktığını söyledi hastane bıraktı demiyo tabiki hastanenin sgklayla anlaşması bitmiş daha sonra hersey gitti birer birer siz kimde doğum yaptınız