FulYasin01 o konuda da kafam çok karıştı benim görümcemin karnı da çok küçükmüş çıkmamış ama onun da iç karnı darmış iki çocuğunuda iç karnı dar olduğu için ördek ayak olarak doğurdu tabi alçılarla şimdi çocuklarının ayakları düzeldi çok şükür çok iyiler ama bu iç karın meselesi nasıl hiç bilmiyorum 🤗💐💕