dryaras7 Ensr_M yaa ben acele etmek istemiyorum ansızın yakalanmakta istemiyorum 😂hazırlansanmı acaba sen 😂😂😍
Ensr_M dryaras7 bence sen yine hazırlamaya başla canım bende düşünüyorum çünkü ansızın olursa daha kötü olacak 🙈
FulYasin01 dryaras7 Hayır çok keyifliydi valla , benim karnım çok küçük öyle yorulma halsizlik gibi hislerim olmuyor çok şükür 🙏🏻 ☺️
ozlmmmm dryaras7 valla bilmiyom ki ben de ne olur ne olmaz diye hazırladım 36+4üm 2gün önce hazırladım, o da bi sancı hissettim ne olur ne olmaz dedim her şeyim hazırdı kıyafetler vs ütülüydü sadece çantaya koydum işte 🙈😄
dryaras7 ozlmmmm ben sen o haftalarda yıkayım köşede dursun sancı hissedersem çantaya koyarım olmuş olur 😂😍😘
Esma5825 dryaras7 28. Haftada hazırdı benim eğer yıkamadıysanız hemen başlayın derim 35+1deyim şimdi iyiki de hazırlamışom diyorum şuan hiç mecalim yok
Fulyag dryaras7 ben biraz acele davrandım 29. Haftamdayım kıyafetlerini yıkadım ütüledim listemdeki herşeyi aldım sadece yerleştirmedim
dryaras7 Fulyag aslında senin gibi yapıp kafam rahat olsun istiyorum bi yandan çok erken olmasın elbiseleri beklemesin diyorum bilemedim ki 😂💕💐
Glyldz dryaras7 nefes alamiyorum desem yeridir hicbi ia yapasim gelmiyo aurekli yorgunum surekli halsizim
SelinUzun dryaras7 34+3 kıyafetleri yıkadım ama henüz ütülemedim terlemekten halsizlikten bişe yapıcak halim olmuyo bi an önce ütülesem de hazır etsem çok güzel olucak
dryaras7 SelinUzun ya bide çok sıcak ama ütü hiç çekilmiyor 😂 ben en iyisi ağırlaşmasan sıcaklar daha da basmadan başlayım 😂
Msna dryaras7 sağlık ocağındaki ebe de aynı şeyi söyledi bana herşeyin bu gaftadan sora hazır olsun dedi mutlaka söylerler ben zaten 33. Haftamda herşeyi hazırlamıştım
Esma5825 dryaras7 bıraksalar doğurana kadar kalkmam doğrusu 😃 evin içi hariç dolanmam bile ama herkes aynı olmuyor tabii
SelinUzun dryaras7 walla burda sıcaklar basalı çok oldu 😂😂 son 1 ayım kaldı bide başladık mı boyaya temizliğin altından nasıl kalkicam evimi temiz görebilcekmiyim bilmiyomm 😰