dryaras7 Ben 31. haftamdayım bu hafta son eksikleride alıp hemen hazirlamayi dusunuyorum...
iki gün hastanede yatmistim ve yanimdaki hasta tansiyondan dolayı 32.haftasinda doğum yapicaktı..Esinden istedi herseyin yerlerini soyledi ama yinede mutsuzdu eside biraz sertti galiba ters cikti tmm ozaman onu alma filen dedi bende uzuldum...
Ve hemen annemle alisverise basladık hazir olmak en iyisi ne olacagi gercekten hic belli olmuyo acil bi durumda sitres yapmaktansa hazır beklesin daha iyi..