Kumral60 EbruCnr doğan hastanesinin tek guzel yani dogum doktorlari canim ama cok asiri pahali medicalparkda aynen oyle doktor iyi lakin pahali. Diger kontrol zamanim ordayim insallah bana da cok yakin cok tesekkur ederim.
EbruCnr Kumral60 rica ederim. Biruninin tek kusuru uygun fiyat olduğu için yoğun biraz hastane bilgin olsun
Edanurusta Ayseayse5664 Süreyya hanıma gidiyorum çok memnunum doktordan ama hastanede bir çok olay oluyor sürekli korkuyorum açıkçası
NekwaSultan Guldenn ben dogum yaptım 1 ay oldu Nilgün hanima gittim hadiye hanimda iyi. Ordaki bütün dr.lari genelde beğeniyor çevrem O zmn sgk ya 35 ti suan zam gelmiştir herhalde
Mucizeninannesi Merveacrl merhaba, medipol mega da hangi doktora gidiyorsunuz? Memnun musunuz? Duygu hanim varmis onun yaptirdigi normal dogum 2000 tl imis, sezeryan da 3000. Iki gun once arkadasim gidip fiyat almisti. Arada bu kadar fark olunca merak ettim. 35. Haftamdayim ve hastane değiştireceğim dogum yapabilecegim bir dr hastane ariyorum. 😔
Merveacrl Mucizeninannesi ben elif çiler Eren’e gidiyorum aşırı memnunum ama duygu hanımı da övüyorlar bende 36 Dayım Elif hanımın çok hastası olmasına rağmen asla ilgisinden taviz vermez
NekwaSultan Guldenn Rica ederim canım çok tavsiye ederim tertemiz hastane ilgi cok iyi Yalnız suan zam gelmiş olabilir
Guldenn NekwaSultan ben iş dolayısıyla gümüşhanede yaşıyordum şimdi de gümüşhaneden istanbula taşınıyorum canım burda 130 veriyordum çokta ilgi yoktu doğumda sadece sezeryan yapan doktordu . Doğuma eşlerde girebikiyor mu peki