kardelenimm Kelebek1 yalova uzmanlar hastanesi muayene ücreti. 75 tl normal doğum 1800 sezeryan 2050 tl :)
Bitanesininannesi Medikal Park İzmir bana 4380 TL fiyat vermişti 1 ay önce ama Ekim e kadar %10 daha Zam gelir demişti 🙁
Aminem Gamze1903 ne zamandır oraya devam ediyorsunuz. Ben yeni başladım 22 haftaligim. Burcu hanimi cok sevdim. Ama tek soru isaretim dogumum acaba ona denk gelirmi. Aksam veyahut gece filan olursa dogum kime denk gelirseymiş. Sizin doktorunuz geliyir mu dogumlara
Gamze1903 Aminem yok ben sordum hastanenn prosdru geregi hicbir doktor extra para versenizde gelmiyor gece olursa o an kim nobetciyse o yapar dediler😏 ama.beni daha cok dusunduren hastanenn bebek yogun bakimi olmamasi o cok kotu bir durum😔
Guldenn NekwaSultan ben iş dolayısıyla gümüşhanede yaşıyordum şimdi de gümüşhaneden istanbula taşınıyorum canım burda 130 veriyordum çokta ilgi yoktu doğumda sadece sezeryan yapan doktordu . Doğuma eşlerde girebikiyor mu peki
NekwaSultan Guldenn onu sormadim canim bilmiyorum. Bu arada ben orda dogum yapmadın aksamdi doğumum dr.um gelmiyor nöbetçi dr.da erkekti. Ama yine de cevremden çok olumlu yorumlar var fazla para vermeye gerek yokk başka yerw
Guldenn NekwaSultan teşekkür ederim canım aynen haklısın çok para vermeye gerek yok onun yerine çocuğuma bir şey alırım 😊
Gamze1903 AltnkranBsraa esenler medipole gitmeyi dusunuyorsanz bebek yogun bakimi yok bunu göz onune alarak gidin derim🙏💆
Aminem AltnkranBsraa ilk gittim. 5eylulde tekrar gidecegim. Kizi yukarida hasta yatiyor olmasina ragmen cok ilgilendi keyfi yoktu ama genede cok iyiydi. Bir doktor degil abla diye hitap ettiriyor kendine. Insallah boyle devam eder
AltnkranBsraa Gamze1903 evet onu duydum😏 sanırım bi durum olduğunda megaya gönderiyorlarmış inşallah öyle bi durum olmaz🙏🏼
Gamze1903 Aminem malaesef gece acilden hastaneye gittginzde almiyorlar bebek yogun bakimimz yok diyorlar 😔doktorda acil bi durumda gel dio anlamadm gitti
Aminem Gamze1903 ama ne alaka ya acilden gidince illa yogunbakima gerek mi var. Olduki bir sikinti oldu doktorum orda yani nasil bakmazlar 😏
Merveacrl Mucizeninannesi ben elif çiler Eren’e gidiyorum aşırı memnunum ama duygu hanımı da övüyorlar bende 36 Dayım Elif hanımın çok hastası olmasına rağmen asla ilgisinden taviz vermez
Aminem Gamze1903 ozaman inşallaah acillik bir durumumuz maz. Rabbim hayirli kolay dogumlar nasip etsin 🌼